Vážení zákazníci, do Vánoc stíháme doručit objednávky přijaté do 19.12. (včetně, a to u zboží vedeného Skladem). Doporučujeme dopravu přes Zásilkovnu, která je v sezónní špičce nejrychlejší a nejspolehlivější.

Columbia Classics Collection Vol.2 (4k: Taxikář, Sociální síť, Oliver!, Anatomie vraždy, Lampasy, Rozum a cit)

Tip Limit. počet
Značka: Import (DE)
3 999 Kč
Vyprodáno, použijte funkci "Hlídat"
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

Columbia Classics Collection - Volume 2: Anatomy of a Murder (1959), režie: Otto Preminger, Oliver! (1968), režie: Carol Reed, Taxi Driver (1976), režie: Martin ScorseseStripes (1981), režie: Ivan ReitmanSense and Sensibility (1995), režie: Ang Lee, The Social Network (2010), režie: David Fincher

Průřez některými hity z dílen studia Columbia Pictures v limitované kolekci nabízí 4k premiéru šesti titulů, které jsou samostatně nedostupné a ze sběratelské edice tak dělají ještě žádanější produkt.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Balení obsahuje 14 disků

6x 4k Ultra HD Blu-ray


Taxikář

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10, Dolby Vision)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v DTS-HD MA 5.1
  • České titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 5.1
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Rozum a cit

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 5.1
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Sociální síť

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
  • Poměr stran 2.40:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 5.1
  • BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Fincherova vize vzniku Facebooku je jako jediná v kolekci natočena na digitální kamery. Konkrétně na Red One MX, jejichž hrubý záznam se na placu ukládal ve 4.5k. A ačkoli je výsledný master downsamplovaný do 2k, což tedy z UHDBD dělá naopak upsamplovanou prezentaci, nelze od obrazu čekat nic jiného než referenční podívanou. Fincher je totiž absolutní perfekcionista, což platí jak o jeho práci s vizuály, tak o technologiích, které jsou za ně zodpovědny, tedy kamerách. Social Network sice neoplývá kdovíjak líbivými vizuály, ale to, s čím pracuje, disk předvádí v nejlepší možné kvalitě. Vzhledem k digitálnímu původu a 2k masteru nelze očekávat, že bude The Social Network někdy v budocnu vypadat lépe, platí tedy to, co u většiny UHD disků: Lépe než na této placce film nikdy nevypadal a s nejvyšší pravděpodobností už ani nebude.


Lampasy

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Oliver!

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10)
  • Poměr stran 2.35:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České a slovenské titulky
  • Český dabing v Dolby Digital 2.0
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


Anatomie vraždy

  • Film v Ultra HD (3840 x 2160)
  • HDR (HDR-10)
  • Poměr stran 1.85:1
  • Původní znění v Dolby Atmos
  • České titulky
  • BD-100 (třívrstvý UHDBD)

Dostanu nativní 4k Ultra HD?

Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.


8x Blu-ray

  • Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
  • Poměr stran totožný jako u UHD variant
  • Původní znění v různých formátech
  • Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
  • Bonusové materiály

Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Aktuální fotografie jsou z italské edice, ta se liší pouze nápisy na amarayích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.


Doplňkové parametry

Kategorie: Ultra HD Blu-ray
Český dabing: Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1
České titulky: ano
Slovenský dabing: Bez SK dabingu
Slovenské titulky: ne
? Zvukové stopy: Česky, Maďarsky, Polsky, Anglicky
? Subtitles: English, Bulgarian, Czech, German, Hungarian, Polish, Slovak
Původní znění: Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0
? Master: 4k
? HDR: HDR-10, Dolby Vision
Snímková frekvence: 24fps (23.976)
? Typ UHDBD: BD-100, BD-66
Dovoz: Import s CZ, Import
Počet BD: 8
Délka: 815 minut
Počet UHDBD: 6
Položka byla vyprodána…

Trailer na edici

Unboxing

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

5
4x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: