Columbia Classics Collection Vol.2 (4k: Taxikář, Sociální síť, Oliver!, Anatomie vraždy, Lampasy, Rozum a cit)
Související produkty
Detailní popis produktu
Balení obsahuje 14 disků
6x 4k Ultra HD Blu-ray
Taxikář
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10, Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v DTS-HD MA 5.1
- České titulky
- Český dabing v Dolby Digital 5.1
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Rozum a cit
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- Český dabing v Dolby Digital 5.1
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Sociální síť
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 2.40:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- Český dabing v Dolby Digital 5.1
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Fincherova vize vzniku Facebooku je jako jediná v kolekci natočena na digitální kamery. Konkrétně na Red One MX, jejichž hrubý záznam se na placu ukládal ve 4.5k. A ačkoli je výsledný master downsamplovaný do 2k, což tedy z UHDBD dělá naopak upsamplovanou prezentaci, nelze od obrazu čekat nic jiného než referenční podívanou. Fincher je totiž absolutní perfekcionista, což platí jak o jeho práci s vizuály, tak o technologiích, které jsou za ně zodpovědny, tedy kamerách. Social Network sice neoplývá kdovíjak líbivými vizuály, ale to, s čím pracuje, disk předvádí v nejlepší možné kvalitě. Vzhledem k digitálnímu původu a 2k masteru nelze očekávat, že bude The Social Network někdy v budocnu vypadat lépe, platí tedy to, co u většiny UHD disků: Lépe než na této placce film nikdy nevypadal a s nejvyšší pravděpodobností už ani nebude.
Lampasy
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Oliver!
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10)
- Poměr stran 2.35:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České a slovenské titulky
- Český dabing v Dolby Digital 2.0
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Anatomie vraždy
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O většině filmů v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
8x Blu-ray
- Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
- Poměr stran totožný jako u UHD variant
- Původní znění v různých formátech
- Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
- Bonusové materiály
Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Aktuální fotografie jsou z italské edice, ta se liší pouze nápisy na amarayích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ultra HD Blu-ray |
---|---|
Český dabing: | Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1 |
České titulky: | ano |
Slovenský dabing: | Bez SK dabingu |
Slovenské titulky: | ne |
? Zvukové stopy: | Česky, Maďarsky, Polsky, Anglicky |
? Subtitles: | English, Bulgarian, Czech, German, Hungarian, Polish, Slovak |
Původní znění: | Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0 |
? Master: | 4k |
? HDR: | HDR-10, Dolby Vision |
Snímková frekvence: | 24fps (23.976) |
? Typ UHDBD: | BD-100, BD-66 |
Dovoz: | Import s CZ, Import |
Počet BD: | 8 |
Délka: | 815 minut |
Počet UHDBD: | 6 |
Položka byla vyprodána… |
Trailer na edici
Unboxing
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.