Columbia Classics Collection Vol.3 (4k: Stalo se jedné noci, Odtud až na věčnost, Panu učiteli s láskou, Poslední představení, Annie, Lepší už to nebude)
Související produkty
Detailní popis produktu
Balení obsahuje 14 disků
7x 4k Ultra HD Blu-ray
Stalo se jedné noci
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10, Dolby Vision)
- Poměr stran 1.33:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Odtud až na věčnost
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.37:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Panu učiteli s láskou
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Poslední představení - Kinoverze
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- České titulky
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Poslední představení - Režisérský sestřih
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Annie
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 2.35:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Lepší už to nebude
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- Český dabing v Dolby Digital 2.0
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
7x Blu-ray
- Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
- Poměr stran totožný jako u UHD variant
- Původní znění v různých formátech
- Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
- Bonusové materiály
- Sedmý disk obsahuje Odtud až na věčnost jakožto televizní minisérii z r. 1979 bez CZ
Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ultra HD Blu-ray |
---|---|
Český dabing: | Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1 |
České titulky: | ano |
Slovenský dabing: | Bez SK dabingu |
Slovenské titulky: | ne |
? Zvukové stopy: | Česky, Anglicky, Francouzsky (evropská), Italsky, Korejsky, Německy, Portugalsky (portugalská), Španělsky |
? Subtitles: | English, English for the Deaf and Hard of Hearing, Arabic, Bulgarian, Complex Mandarin, Czech/CZ, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Spanish (Castilian), Swedish, Thai, Turkish |
Původní znění: | Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0 |
? Master: | 4k |
? HDR: | HDR-10, Dolby Vision |
Snímková frekvence: | 24fps (23.976) |
? Typ UHDBD: | BD-100, BD-66 |
Dovoz: | Import s CZ, Import |
Počet BD: | 7 |
Délka: | 679 minut |
Počet UHDBD: | 7 |
Trailer na edici
Unboxing
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.