Columbia Classics Collection Vol.3 (4k: Stalo se jedné noci, Odtud až na věčnost, Panu učiteli s láskou, Poslední představení, Annie, Lepší už to nebude)
Související produkty
Detailní popis produktu
Balení obsahuje 14 disků
7x 4k Ultra HD Blu-ray
Stalo se jedné noci
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10, Dolby Vision)
- Poměr stran 1.33:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Odtud až na věčnost
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.37:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Panu učiteli s láskou
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Poslední představení - Kinoverze
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- České titulky
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Poslední představení - Režisérský sestřih
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v DTS-HD MA 2.0
- BD-66 (dvouvrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Annie
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 2.35:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
Lepší už to nebude
- Film v Ultra HD (3840 x 2160)
- HDR (HDR-10 + Dolby Vision)
- Poměr stran 1.85:1
- Původní znění v Dolby Atmos
- České titulky
- Český dabing v Dolby Digital 2.0
- BD-100 (třívrstvý UHDBD)
Dostanu nativní 4k Ultra HD?
Ano. O všech filmech v této kolekci platí to samé: Vznikaly v době, kdy digitální kinematografie samozřejmě neexistovala, a tak jsou točeny na klasický 35 mm analogový kinofilm. Ten má výhodu, že se jeho teoretické rozlišení pohybuje kolem 6k (samozřejmě v závislosti na mnoha aspektech) a skvěle se archivuje. Studio tedy mohlo při vytváření skvostné Columbia Classics kolekce sáhnout do trezorů po původních negativech, ty očistit a tedy kompletně restaurovat - a následně je skenovat ve 4k pro účely nového masteru. Ten je schopen skloubit výhody staré i nové technologie do naprosto perfektní podívané: Nativní 4k těží téměř maximum obrazových informací z kinofilmu, a to jak po stránce detailů, tak po stránce jasového rozsahu a barev. Ultra HD přepis pak tyto informace prezentuje v nejlepší možné kvalitě: HEVC se stará o vizuály prosté kompresních artefaktů, zároveň zachovává filmové charakteristiky včetně zrna; Ultra HD rozlišení pak poskytuje dostatek prostoru pro maximální množství obrazových informací, HDR a WCG navrch přenášejí všechna dostupná jasová a tonální "data" a prezentují je v podobě, která strká do kapsy jak původní kinoprojekce v dobách premiéry, tak mnohé filmy točené na digitální kamery v současnosti. S novými přepisy filmových klasik tak v Columbia Classics dostáváme naprosto fenomenální podívanou.
7x Blu-ray
- Filmy ve Full HD (1920 x 1080)
- Poměr stran totožný jako u UHD variant
- Původní znění v různých formátech
- Česká jazyková sada pouze u některých titulů (neověřeno)
- Bonusové materiály
- Sedmý disk obsahuje Odtud až na věčnost jakožto televizní minisérii z r. 1979 bez CZ
Edice je ve formě rozkládacího balení, jehož součástí je fotokniha s doprovodnými texty. Filmy jsou uloženy v separátních černých amaray krabičkách bez slipcoverů v německých edicích. Rating sticker je nálepka, lze sundat.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Ultra HD Blu-ray |
---|---|
Český dabing: | Bez CZ dabingu, Dolby Digital 2.0, Dolby Digital 5.1 |
České titulky: | ano |
Slovenský dabing: | Bez SK dabingu |
Slovenské titulky: | ne |
? Zvukové stopy: | Česky, Anglicky, Francouzsky (evropská), Italsky, Korejsky, Německy, Portugalsky (portugalská), Španělsky |
? Subtitles: | English, English for the Deaf and Hard of Hearing, Arabic, Bulgarian, Complex Mandarin, Czech, Danish, Dutch, Finnish, French, German, Greek, Hebrew, Hindi, Hungarian, Icelandic, Italian, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Portuguese (Portugal), Spanish (Castilian), Swedish, Thai, Turkish |
Původní znění: | Dolby Atmos, DTS-HD MA 2.0 |
? Master: | 4k |
? HDR: | HDR-10, Dolby Vision |
Snímková frekvence: | 24fps (23.976) |
? Typ UHDBD: | BD-100, BD-66 |
Dovoz: | Import s CZ, Import |
Počet BD: | 7 |
Délka: | 679 minut |
Počet UHDBD: | 7 |
Trailer na edici
Unboxing
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.